Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Анохін Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Анохін Є. В. 
Сліди перебування ямних племен на узбережжі Хаджибейського лиману [Електронний ресурс] / Є. В. Анохін // Інтелігенція і влада. Серія : Історія. - 2011. - Вип. 21. - С. 328-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/iiv_2011_21_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.236 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Анохін Є. 
Аналіз цільового компонента спортивно-масової роботи у вищих військово-навчальних закладах Збройних сил України [Електронний ресурс] / Є. Анохін // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 2. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_2_8
Фізична підготовленість військовослужбовців є основою їх боєздатності. Тому її забезпеченню приділяють багато уваги з перших років служби військовослужбовців. Однак практика засвідчує, що внаслідок зниження в сучасному суспільстві інтересу до фізичної культури й спорту, до військових навчальних закладів поступають особи без попереднього спортивного досвіду та з рівнем фізичної підготовленості, який не відповідає вимогам навчально-бойової й особливо бойовій діяльності військових спеціалістів. Прийнятими на сьогодні в збройних силах психолого-педагогічними методами в кращому випадку вдається підвищити підготовленість майбутніх офіцерів до мінімально необхідного рівня, але сформувати в них ціннісне ставлення до фізичної підготовки, стійку мотивацію підтримувати фізичну підготовленість на необхідному рівні впродовж усієї служби не вдається. Фізичне вдосконалення курсантів здійснюється в декількох організаційних формах. Кожна з них володіє різним потенціалом із погляду виховання в майбутніх офіцерів фізичної культури. Унаслідок особливостей організації й проведення найвищими можливостями в цьому плані володіє спортивно-масова робота. Саме тому ми вирішили дослідити стан спортивно-масової роботи у військових навчальних закладах Збройних сил України, вияснити, як ефективно використовується її педагогічний потенціал щодо виховання в курсантів особистісної фізичної культури - основне для їх багаторічної фізичної активності, зокрема, і формування військового професіоналу в цілому. Встановлено, що невизначення керівними документами з фізичної підготовки військовослужбовців єдиної чітко сформульованої конкретної цільової установки спортивно-масової роботи у військових навчальних закладах послужило причиною зміщення акцентів спортивно-масової діяльності у військових академіях із виховання особистості майбутніх офіцерів на суто кількісні показники - бали, очки й місця та, головне, утрати зв'язку з освітнім процесом. Основним висновком дослідження є те, що в цьому вигляді спортивно-масова робота у військових навчальних закладах не в стані служити справі виховання особистості курсанта, формуванню в нього особистої фізичної культури та ціннісного ставлення до фізичної підготовки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.688 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Анохін Є. 
Фізична підготовленість та її залежність від ціннісного ставлення офіцерів збройних сил України до самовдосконалення [Електронний ресурс] / Є. Анохін, О. Радкевич, О. Гусак // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2019. - Т. 4, № 3. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2019_4_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.748 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Анохін Є. Д. 
Психолого-педагогічні напрями формування ціннісного ставлення курсантів до фізичного вдосконалення в процесі спортивно-масової роботи [Електронний ресурс] / Є. Д. Анохін // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2017. - Вип. 27. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2017_27_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.517 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Анохін Є. 
Дослідження рівня мотиваційно-ціннісного ставлення курсантів до фізичного вдосконалення на початку навчання у військовій академії [Електронний ресурс] / Є. Анохін, Ю. Бобко, О. Матвейко, І. Пилипчак, І. Лотоцький, М. Кузнецов // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2022. - № 1. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2022_1_6
Бойова діяльність (БД) військовослужбовців відноситься до дуже важких видів професійної діяльності, яка вимагає від них значних м'язових зусиль, прояву на високому рівні відповідних фізичних якостей, рухових навичок; підвищеної активності значної кількості різноманітних органів і систем; залучення до роботи великої кількості морфофункціональних і психічних структур організму людини. Це супроводжується витратою такої кількості енергії, якої не здатні продукувати механізми енергозабезпечення організму більшості військовослужбовців, що призводить до швидкої втрати працездатності. Підвищення рухових спроможностей і розширення функціональних резервів організму офіцерів до рівня, що вимагає БД, відбувається під час їх навчанняв академії. А його підтримання є актуальним уродовж всієї професійної кар'єри офіцера. Однак, одразу після випуску з академії фізична активність більшості офіцерів знижується, а разом із нею й їх фізична підготовленість. Ураховуючи, що фізична підготовленість є фундаментом для всіх інших компонентів боєздатності військовослужбовців, актуальним є пошук шляхів забезпечення належного рівня ефективності фізичного вдосконалення офіцерів уродовж всієї їх служби. Мета роботи - визначення рівня мотиваційно-ціннісного ставлення курсантів до фізичного вдосконалення на початку їх військової служби як умови та передумови доцільних систематичних занять ними фізичними вправами. Проведено аналіз та узагальнення наукових праць, опитування. Встановлено, що в структурі мотивації до фізкультурно-спортивної діяльності значної кількості курсантів на момент їх вступу до академії переважають гедоністичні мотиви, а метою їх занять спортом є розвага. Виявлено, що 60,2 % курсантів на початку навчання в академії мають низький рівень мотиваційно-ціннісного ставлення до фізичного вдосконалення, якій характеризується неадекватністю оцінки своєї фізичної підготовленості, відсутністю бажання виявляти зусилля при виконанні рухової активності, що не дозволяє розраховувати на високу результативність фізичного вдосконалення. Висновки.Для підвищення ефективності фізичної підготовки офіцерів у військах потребує посилення формування в них мотиваційно-ціннісного ставлення до фізичного вдосконалення під час навчання в академії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 730.009 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Анохін Є. 
Аналіз організаційної структури управління системи фізичної підготовки Збройних сил України [Електронний ресурс] / Є. Анохін, С. Романчук, В. Афонін, О. Лойко, А. Петрук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2023. - № 1. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2023_1_3
Незважаючи на автоматизацію та комп'ютеризацію бойової техніки, зміни тактики ведення війни, фізична готовність залишається важливим і невід'ємним компонентом індивідуальної бойової готовності військовослужбовців, базою для всіх інших видів готовності. Чинна система фізичної підготовки неспроможна забезпечити фізичної готовності військовослужбовців до бойової діяльності та тому потребує докорінного реформування. Мета роботи - проаналізувати структуру управління системою ФП ЗС України з позицій системного підходу та обгрунтувати можливі шляхи її реформування. Методи дослідження - аналіз і синтез наукових праць і керівних документів із проблематики, що досліджувалася. Розкрито структуру управління системою фізичної підготовки, проведено її аналіз із позицій системного підходу. Визначено, що основною проблемою управління є те, що воно здійснюються двома керівними органами різного підпорядкування, які не мають спільних цілей, між котрими відсутні взаємопов'язаність і взаємодія, оскільки вони є елементами різних, несумісних між собою систем, кожна зі своїм специфічним середовищем: для одного - бойова підготовка військ, для іншого - спорт вищих досягнень. Зроблено висновки, що чинна структура управління фізичною підготовкою Збройних сил України суперечить методології конструювання соціальних систем і неспроможна забезпечити її ефективне функціонування. Запропоновано шляхи модернізації системи управління фізичною підготовкою Збройних сил України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 781.052 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського